© Webmaster.hr
Vaučeri za digitalizaciju - 3. rok

Vaučeri za digitalizaciju - 3. rok

Objavljen je poziv za dostavu projektnih prijedloga "Vaučeri za digitalizaciju" na internet stranicama Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske.

Naša agencija sudjeluje kao ponuditelj usluga iz segmenta "Digitalni marketing" te je upisana u katalog ponuditelja. U katalogu smo navedeni pod nazivom tvrtke Ando-elektronika d.o.o.

Datum početka zaprimanja projektnih prijava: 01.06.23, 11:00

Rokovi za podnošenje projektnih prijava:

  • 1. rok od 01.06. 2023. godine u 11.00 sati do 07.07.2023. godine u 11.00 sati
  • 2. rok od 31.10.2023. godine u 11.00 sati do 30.11.2023. godine u 17.00 sati
  • 3. rok od 01.03. 2024. godine u 11.00 sati do 08.04.2024. godine u 17.00 sati
Prihvatljivi prijavitelji u okviru ovog poziva:
  • Mikro poduzetnici
  • Mali poduzetnici
  • Srednji poduzetnici

registrirani min. 6 mjeseci prije predaje prijave, s najmanje jednim zaposlenim na puno radno vrijeme u prethodnom mjesecu.

Sljedeće djelatnosti nisu prihvatljive: trgovine (NKD 45, 46, 47), smještaja (NKD 55), izdavačke (NKD 58), informacijske (NKD 63), financijske (NKD 64, 65, 66, 77), nekretnine (NKD 68), pravo (NKD 69.1), arhitektonske (NKD 71.11), promidžbu (NKD 73.1), ostalo (NKD 59, 60, 61, 74, 87, 88, 90, 91, 92).

 

Što su web vaučeri?

  • Web vaučeri su bespovratna sredstva za mikro, male i srednje poduzetnike kojima se osigurava financijska podrška s ciljem digitalne transformacije hrvatskih poduzeća.

 

Kroz program vaučera za digitalni marketing za vas možemo pružiti sljedeće usluge: 

 

Koji je iznos web vaučera?

  • Ukupna bespovratna sredstva: 1.990.850,00 € 
  • Minimalni iznos bespovratnih sredstava: 0,00 € 
  • Maksimalni iznos bespovratnih sredstava: 9.990,00 €
  • Za dodjelu bespovratnih sredstava/vaučera prijaviteljima u 3. roku utvrđen je intenzitet potpore od 50% prihvatljivih troškova
  • Za detalje proučite dokument Upute za prijavitelje

 

Što znači iznos vaučera i intenzitet potpore?

Iznos vaučera predstavlja iznos koji EU bespovratno sufinancira. Intenzitet potpore koji je 50% znači da od ukupnog iznosa projekta Vaš trošak iznosi 50%.

Npr. Ukupni trošak projekta iznosi 5.000 EUR + PDV od čega će Vam EU kroz vaučer vratiti 2.500 EUR.

 

Kontaktirati nas možete na sljedeće načine:

 

Obratite nam se kako bi dogovorili plan za projekt!

Administrativna dokumentacija

  • Prijavni obrazac elektronička verzija u sustavu eNPOO 
  • Izjava prijavitelja o istinitosti podataka
  • Izjava o korištenim potporama male vrijednosti
  • Skupna izjava prijavitelja
  • Izjava pružatelja usluge
  • Predračun (ponuda/predugovor) o pružanju usluge koja se sufinancira putem traženog vaučera
  • Izvod iz Registra stvarnih vlasnika
  • BON2/SOL2
  • Elektronički zapis o radno pravnom statusu HZMO ili Obrazac JOPPD

 

Natječajnu dokumentaciju možete pronaći na poveznici Otvoreni javni pozivi i natječaji te u sustavu eNPOO prema vrstama vaučera.

VAŽNI LINKOVI sa potrebnim informacijama:
POZIV: Poziv za dostavu projektnih prijedloga "Vaučeri za digitalizaciju" Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske.
VAUČERI ZA DIGITALIZACIJU: Vaučer za digitalni marketing (VDM)

Spremni za inovativna rješenja?